Diensten
Wat ik doe
UX-onderzoek
Interviews met gebruikers en online gedragsanalyse
We zullen diep ingaan op hoe klanten op een praktisch, functioneel niveau met jouw merk omgaan en observeren hoe gemakkelijk ze hun taken kunnen voltooien en hun doelen kunnen bereiken.
Bronnenonderzoek en vragenlijsten
Het kan zeer nuttig zijn om naar concurrenten op de markt te kijken en onderzoek dat al is uitgevoerd. Door dit te combineren met vragenlijsten kunnen we gedragspatronen analyseren die ons laten zien waar aanpassingen nodig zijn.
Productmanagement
Levenscyclus van het product
Ik houd toezicht op de volledige levenscyclus van een product: van concept tot lancering. In iedere fase van een product naar de markt zorg ik voor pure kwaliteit en aandacht voor elk detail.
Betrokkenheid van stakeholders
Om te zorgen dat aan alle behoeften wordt voldaan, moeten alle stakeholders vanaf het begin worden betrokken, wanneer het product wordt vormgegeven. Om een product te creëren dat aan ieders eisen voldoet, is het belangrijk dat alle afdelingen akkoord gaan met de gestelde prioriteiten.
CRM-implementatie
Het opzetten van jouw ecosysteem
Ik faciliteer de selectie, aankoop, configuratie en het gebruik van jouw Customer Relationship Management-systeem. Alles zal worden aangesloten om volledige ondersteuning te bieden aan je bedrijfsactiviteiten, verkoop en marketing.
In kaart brengen van jouw workflow
Naast marketing legt het product van jouw bedrijf vaak een lange weg af. Van productie tot het eerste contact met de klant en van de laatste verkoop tot levering en nazorg. Als organisatie is het waardevol om dit proces kritisch te bekijken. Met andere woorden: om de workflow in kaart te brengen.
Neem contact met mij op
Als je vragen hebt, is Eline slechts één telefoontje of bericht verwijderd. Voel je vrij om contact op te nemen.